

Jak założyć wizytówkę Google i czy jest Ci potrzebna?
Wróć do bloga Założyłeś/aś firmę i chcesz by była dostępna w Google? Wizytówka Google Moja Firma rozwiąże Twój problem z widocznością. W tym artykule dowiesz
Wróć do bloga Założyłeś/aś firmę i chcesz by była dostępna w Google? Wizytówka Google Moja Firma rozwiąże Twój problem z widocznością. W tym artykule dowiesz
Wróć do bloga Kiedy z kimś rozmawiamy na osobności cenimy sobie prywatność. Podobnie działa certyfikat SSL, szyfrując przesyłane dane, dzięki czemu zyskujesz pełną prywatność transferowanych
Wróć do bloga Chcesz, by Twoja strona miała dobre podstawy, które pozwolą Twojej firmie zająć wyższą pozycję w Google? W tym artykule nie powiem Ci
Wróć do bloga Chyba każdy z nas lubi wiedzieć ilu internautów odwiedza naszą stronę. Tę wiedzę zapewni nam narzędzie Google Analytics. Przydatne w firmie, niezbędne
Wróć do bloga Wybór kolorów na stronę internetową jest kluczowym elementem projektowania. Kolory mają ogromny wpływ na percepcję marki, nastrój użytkowników oraz na interakcje z
Wróć do bloga W tym artykule pokrótce przybliżę Ci, gdzie możesz szukać świetnych zdjęć do swoich projektów stron internetowych lub firmowych prezentacji produktów i usług.
Wróć do bloga Istnieje wiele sposobów na skuteczne zabezpieczenie strony WordPress. Należy jednak pamiętać, że bezpieczeństwo strony WordPress to proces ciągły, który wymaga świadomości i
Wróć do bloga Z tego artykułu dowiesz się czym jest RODO, pliki cookies oraz certyfikat SSL i jaki wpływ mają na Twoją stronę. Udostępnij wpis:
Wróć do bloga Z tego artykułu dowiesz się jakie treści warto zamieścić na stronie i jakich zasad warto przestrzegać. Poznasz też przydatne wskazówki na wzbudzenie
Wróć do bazy wiedzy 1. Po zalogowaniu do WordPressa wybieramy na bocznym pasku zakładkę “Wtyczki” (zaznaczone 1). 2. Klikamy “Dodaj nową”. 3. Wyszukujemy wtyczkę “All
Kwiecień to czas, gdy wiosna budzi wszystko do życia – warto więc odświeżyć także swoje strony, dodając nowe treści i pomysły na nadchodzące miesiące.
Marzec, jak nowa wiosenna odsłona strony internetowej, przynosi świeże początki. W cieplejsze dni warto odświeżyć nie tylko nasze postanowienia, ale i fundamenty witryny…
Styczeń, jak świeżo uruchomiona strona internetowa, zwiastuje nowe początki. W chłodne dni roku warto odświeżyć nie tylko nasze postanowienia, ale i fundamenty witryny…
Styczeń, jak świeżo uruchomiona strona internetowa, zwiastuje nowe początki. W chłodne dni roku warto odświeżyć nie tylko nasze postanowienia, ale i fundamenty witryny…
Wróć do bloga Tworzenie treści, które zyskują wysoką widoczność w wynikach wyszukiwania, często bywa owiane tajemnicą. Wielu początkujących autorów zakłada, że trzeba znać zaawansowane triki
Wróć do bloga Zastanawiasz się jaki sklep internetowy (platformę) wybrać? Wśród całej masy dobrych rozwiązań, trudno odnaleźć te najlepsze, które faktycznie pomogą w prowadzeniu biznesu
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile potencjalnych klientów może Ci umknąć, gdy teksty na Twojej stronie nie są wystarczająco przekonujące?
Czy wiesz, że aż 70% potencjalnych klientów opuści stronę w ciągu 4 sekund jeśli teksty nie będą angażujące lub nie będą wystarczająco zrozumiałe?
Ceną nieprzemyślanego copywritingu jest utrata klientów.
Rozumiem, że jako właściel małej firmy możesz nie mieć czasu albo chęci się tym zająć. W końcu nie jesteś copywriterem.
Ale ja jestem. I mogę wziąć na siebie odpowiedzialność za stworzenie przemyślanych treści na Twoją stronę. Abyś już nigdy nie stracił potencjalnego klienta.
Pozdrawiam z oddali,