Usuwanie zdjęć
Wróć do bazy wiedzy 1. Gdy otworzymy stronę w Elementorze, klikamy na wstawione zdjęcie prawym przyciskiem myszy – zaznaczone “1”. 2. Rozwinie nam się menu,
Wróć do bazy wiedzy 1. Gdy otworzymy stronę w Elementorze, klikamy na wstawione zdjęcie prawym przyciskiem myszy – zaznaczone “1”. 2. Rozwinie nam się menu,
Wróć do bazy wiedzy 1. Gdy otworzymy stronę w Elementorze, klikamy na element “Obrazu” – zaznaczone “1”. 2. Przeciągamy w puste miejsce – zaznaczone “2”.
Wróć do bazy wiedzy 1. Gdy otworzymy stronę w Elementorze, klikamy na dany element. 2. Klikamy zakładkę “Styl”. 3. Klikamy ikonę “ołówka”. 4. Pojawi się
Wróć do bazy wiedzy Sposób 1: 1. Gdy wejdziemy na jakąkolwiek stronę. Klikamy w “hamburger” w lewym górnym rogu strony. 2. Klikamy “Ustawienia witryny”. 3.
Wróć do bazy wiedzy 1. Jeśli chcemy zmienić kolor globalny, klikamy na hamburger, i wchodzimy w “Ustawienia witryny”. 2. Wybieramy “Kolory globalne”. 3. Edytujemy dowolny
Wróć do bazy wiedzy 1. Jeśli chcemy zmienić kolor wybranego elementu, klikamy na niego, następnie przechodzimy do zakładki “Styl” – zaznaczone “1”. 2. W miejscu
Wróć do bazy wiedzy 1. Klikamy prawym klawiszem myszy na element i klikamy “Usuń”. 2. Gdy już usuniemy niechciane elementy z naszej strony, nie zapominamy
Wróć do bazy wiedzy 1. Po dodaniu przykładowego przycisku, na bocznym pasku pojawią się nam opcje jego edycji. Różne elementy mają różne opcje. 2. Tutaj
Wróć do bazy wiedzy 1. Gdy jesteśmy już w Edycji w Elementorze, na bocznym pasku klikamy np. “Przycisk” i nie puszczając przeciągamy w wybrane miejsce.
Styczeń to miesiąc, który przyciąga tych, którzy cenią sobie świeży start i nowe możliwości. Nasza grupa stażystów kontynuowała swoją pracę…
Kwiecień to czas, gdy wiosna budzi wszystko do życia – warto więc odświeżyć także swoje strony, dodając nowe treści i pomysły na nadchodzące miesiące.
Marzec, jak nowa wiosenna odsłona strony internetowej, przynosi świeże początki. W cieplejsze dni warto odświeżyć nie tylko nasze postanowienia, ale i fundamenty witryny…
Styczeń, jak świeżo uruchomiona strona internetowa, zwiastuje nowe początki. W chłodne dni roku warto odświeżyć nie tylko nasze postanowienia, ale i fundamenty witryny…
Styczeń, jak świeżo uruchomiona strona internetowa, zwiastuje nowe początki. W chłodne dni roku warto odświeżyć nie tylko nasze postanowienia, ale i fundamenty witryny…
Wróć do bloga Tworzenie treści, które zyskują wysoką widoczność w wynikach wyszukiwania, często bywa owiane tajemnicą. Wielu początkujących autorów zakłada, że trzeba znać zaawansowane triki
Wróć do bloga Zastanawiasz się jaki sklep internetowy (platformę) wybrać? Wśród całej masy dobrych rozwiązań, trudno odnaleźć te najlepsze, które faktycznie pomogą w prowadzeniu biznesu
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile potencjalnych klientów może Ci umknąć, gdy teksty na Twojej stronie nie są wystarczająco przekonujące?
Czy wiesz, że aż 70% potencjalnych klientów opuści stronę w ciągu 4 sekund jeśli teksty nie będą angażujące lub nie będą wystarczająco zrozumiałe?
Ceną nieprzemyślanego copywritingu jest utrata klientów.
Rozumiem, że jako właściel małej firmy możesz nie mieć czasu albo chęci się tym zająć. W końcu nie jesteś copywriterem.
Ale ja jestem. I mogę wziąć na siebie odpowiedzialność za stworzenie przemyślanych treści na Twoją stronę. Abyś już nigdy nie stracił potencjalnego klienta.
Pozdrawiam z oddali,