JAK ZAPŁACIĆ RATALNIE ZA USŁUGI?

Aby otrzymać raty należy:

● przejść przez wniosek ratalny.

● przygotować dowód osobisty,

● przygotować numer rachunku bankowego w polskim banku,

● przygotować dane o dochodach i zatrudnieniu.

* Jeśli jesteś obcokrajowcem i posiadasz kartę pobytu to możesz skorzystać z oferty Santander Consumer Bank.

Dane we wniosku muszą być identyczne z danymi w Państwa banku.

Na co należy zwrócić uwagę podczas składania wniosku:

Osoba wnioskująca o raty musi być osobą pełnoletnią,

Poprawność wpisywanych danych– ewentualne literówki i zdrobnienia,

błędy w numerach adresu mogą dostać automatycznie odmowę,

Wygenerowana warunkowa umowa ratalna nie jest dowodem na uruchomienie/podpisanie wniosku ratalnego.

Należy ją zatwierdzić, a następnie wykonać przelew weryfikacyjny,

Dane we wniosku muszą być identyczne z danymi w banku, z którego wysyłany jest przelew weryfikacyjny 1 PLN – przelew weryfikacyjny musi być zrobiony z konta osoby, która jest jego właścicielem (a nie jest tylko upoważniona do konta),

czyli dane z przelewu muszą wskazywać osobę wnioskującą o raty (imię, nazwisko, adres),

Przelew 1 PLN nie może być zlecony z firmowego konta bankowego.

Co zrobić, jeśli raty nie zostały uruchomione?

  1. Powinien przyjść mail powiązany z transakcją – proszę sprawdzić czy przyszedł mail od banku lub PayU.
  • jeśli umowa została zaakceptowana, ale nie przesłałeś weryfikacyjnej 1 PLN, otrzymasz mail z linkiem do powrotu do transakcji,

2. Zawsze możesz skontaktować się telefonicznie z bankiem w celu wyjaśnienia sytuacji.

  • Infolinia Inbank 801 805 805
  • Infolinia Crédit Agricole 717 997 118
  • Infolinia Santander Consumer Bank 195 00
  • lub +48 71 358 9909 (dla klientów z zagranicy).

WAŻNE: Transakcja ratalna ze statusem „nowa” ma ważność do 5 dni kalendarzowych. Jeśli

wniosek został porzucony, po 5 dniach zostanie automatycznie anulowany.

Krok po kroku...

1. Zaloguj się do panelu klienta – https://my.getspace.pl

(Będziesz potrzebował loginu oraz hasła przesłanego mailem razem z fakturą).

2. Kliknij na okienko – nieopłacone faktury

3. Kliknij na fakturę, którą chcesz opłacać ratalnie.

4. Po prawej stronie faktury wybierz metodę płatności PayU i kliknij„Dalej”.

5. Zostaniesz przekierowany na oficjalną stronę PayU. Wybierz opcję „Raty”.

6. Wybierz odpowiednią formę rat. (Jeśli jesteś obcokrajowcem zaznacz okienko, że „posiadasz kartę pobytu”.)

Temat wiadomości:
Co możesz stracić?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile potencjalnych klientów może Ci umknąć, gdy teksty na Twojej stronie nie są wystarczająco przekonujące? 

Czy wiesz, że aż 70% potencjalnych klientów opuści stronę w ciągu 4 sekund jeśli teksty nie będą angażujące lub nie będą wystarczająco zrozumiałe? 

Ceną nieprzemyślanego copywritingu jest utrata klientów.

Rozumiem, że jako właściel małej firmy możesz nie mieć czasu albo chęci się tym zająć. W końcu nie jesteś copywriterem. 

Ale ja jestem. I mogę wziąć na siebie odpowiedzialność za stworzenie przemyślanych treści na Twoją stronę. Abyś już nigdy nie stracił potencjalnego klienta. 

Pozdrawiam z oddali,

Integracja Wtyczki Instagram

250zł netto