JAK ZAPŁACIĆ RATALNIE ZA USŁUGI?

Aby otrzymać raty należy:

● przejść przez wniosek ratalny.

● przygotować dowód osobisty,

● przygotować numer rachunku bankowego w polskim banku,

● przygotować dane o dochodach i zatrudnieniu.

* Jeśli jesteś obcokrajowcem i posiadasz kartę pobytu to możesz skorzystać z oferty Santander Consumer Bank.

Dane we wniosku muszą być identyczne z danymi w Państwa banku.

Na co należy zwrócić uwagę podczas składania wniosku:

Osoba wnioskująca o raty musi być osobą pełnoletnią,

Poprawność wpisywanych danych– ewentualne literówki i zdrobnienia,

błędy w numerach adresu mogą dostać automatycznie odmowę,

Wygenerowana warunkowa umowa ratalna nie jest dowodem na uruchomienie/podpisanie wniosku ratalnego.

Należy ją zatwierdzić, a następnie wykonać przelew weryfikacyjny,

Dane we wniosku muszą być identyczne z danymi w banku, z którego wysyłany jest przelew weryfikacyjny 1 PLN – przelew weryfikacyjny musi być zrobiony z konta osoby, która jest jego właścicielem (a nie jest tylko upoważniona do konta),

czyli dane z przelewu muszą wskazywać osobę wnioskującą o raty (imię, nazwisko, adres),

Przelew 1 PLN nie może być zlecony z firmowego konta bankowego.

Co zrobić, jeśli raty nie zostały uruchomione?

  1. Powinien przyjść mail powiązany z transakcją – proszę sprawdzić czy przyszedł mail od banku lub PayU.
  • jeśli umowa została zaakceptowana, ale nie przesłałeś weryfikacyjnej 1 PLN, otrzymasz mail z linkiem do powrotu do transakcji,

2. Zawsze możesz skontaktować się telefonicznie z bankiem w celu wyjaśnienia sytuacji.

  • Infolinia Inbank 801 805 805
  • Infolinia Crédit Agricole 717 997 118
  • Infolinia Santander Consumer Bank 195 00
  • lub +48 71 358 9909 (dla klientów z zagranicy).

WAŻNE: Transakcja ratalna ze statusem „nowa” ma ważność do 5 dni kalendarzowych. Jeśli

wniosek został porzucony, po 5 dniach zostanie automatycznie anulowany.

Krok po kroku...

1. Zaloguj się do panelu klienta – https://my.getspace.pl

(Będziesz potrzebował loginu oraz hasła przesłanego mailem razem z fakturą).

2. Kliknij na okienko – nieopłacone faktury

3. Kliknij na fakturę, którą chcesz opłacać ratalnie.

4. Po prawej stronie faktury wybierz metodę płatności PayU i kliknij„Dalej”.

5. Zostaniesz przekierowany na oficjalną stronę PayU. Wybierz opcję „Raty”.

6. Wybierz odpowiednią formę rat. (Jeśli jesteś obcokrajowcem zaznacz okienko, że „posiadasz kartę pobytu”.)

Integracja Wtyczki Instagram

250zł netto