Zobacz, jak przygotować świetne teksty na stronę internetową

Zobacz, jak przygotować świetne teksty na stronę internetową

Z tego artykułu dowiesz się jakie treści warto zamieścić na stronie i jakich zasad warto przestrzegać. Poznasz też przydatne wskazówki na wzbudzenie zaufania klientów.

Udostępnij wpis:

Jakie teksty przygotować na stronę?

Zanim przystąpisz do pisania tekstów na stronę, zdefiniuj jej główny cel. Czy preferujesz, aby klienci nawiązywali z Tobą kontakt poprzez formularz na stronie, czy może chcesz by kontaktowali się bezpośrednio? Określenie tego pomoże Ci dostosować funkcjonalność strony do Twoich potrzeb, a także skierować użytkowników do odpowiednich form interakcji.

Co najlepiej zamieścić na stronie

Aby strona internetowa była skuteczna i przyciągała użytkowników, warto zadbać o odpowiednie teksty. Oto propozycje treści, które warto umieścić na stronie:

Strona główna:

Wprowadzenie do Twojej firmy, usługi czy produktu musi przyciągać uwagę. Warto zmieścić tu streszczenie informacji o firmie, ofercie, które później rozwinie się na konkretnych podstronach.

O nas / O firmie:

Szczegółowy opis Twojej firmy, misji, wizji oraz wartości. Możesz także przedstawić tutaj swój zespół.

Oferta / Usługi / Produkty:

Opis świadczonych usług lub oferowanych produktów. Ważna jest tutaj klarowność i konkretne informacje.

Blog:

Artykuły związane z branżą, w której działasz. Pozwala to na pozycjonowanie strony oraz budowanie autorytetu w danej dziedzinie. Ważne jest jednak regularne dodawanie treści. Blog, który nie jest na bieżąco rozwijany nie przyniesie korzyści, czyli lepszego pozycjonowania w wyszukiwarkach.

Kontakt:

Informacje kontaktowe, takie jak numer telefonu, adres e-mail, social media, które koniecznie musisz załączyć oraz opcjonalnie formularz kontaktowy i adres.

Opinie klientów:

Opinie zadowolonych klientów znacząco zwiększają zaufanie potencjalnych nowych interesantów.

FAQ (Często Zadawane Pytania):

Odpowiedzi na typowe pytania klientów. Ułatwi im to podjęcie decyzji o wybraniu Twoich usług oraz zaoszczędzi Ci mnóstwo czasu.

Portfolio:

Jeśli Twoja firma zajmuje się usługami kreatywnymi lub projektowymi, warto pokazać przykłady dotychczasowych realizacji.

Pamiętaj, aby teksty były napisane w przystępny sposób, zrozumiały dla odbiorcy, wolny od błędów oraz kierujący się zasadą “mniej i konkretniej znaczy lepiej”.

Wyróżnione zalety

Każda firma ma swoje mocne i słabe strony, ale to, co wyróżnia Twoją działalność, to wyjątkowe zalety. Podkreśl je, aby klienci wiedzieli, co sprawia, że Twoja oferta jest unikalna.

Przykładowe atuty biznesu:

  • Dojazd bezpośrednio do klienta
  • Gwarancja punktualności w realizacji zleceń
  • Możliwość konsultacji online
  • Wysoka jakość świadczonych usług
  • Oddzwonimy w ciągu godziny
  • Realizacja w ciągu 2 dni roboczych

Informacje o firmie / o mnie

Przedstaw swoją działalność, cele oraz motywacje stojące za prowadzeniem firmy.

Wskazówka: uwzględnienie lat doświadczenia oraz unikalnych cech Twojego biznesu wzbudzi zaufanie. Pamiętaj o używaniu jasnego i zrozumiałego języka, aby trafić do jak największej grupy potencjalnych klientów.

Te informacje w zwięzłej formie możesz również zaprezentować w innych miejscach witryny.

Skrócone informacje o ofercie

Na głównej stronie przedstaw swoje usługi w skrócie, dedykując kilka zdań opisu dla każdej z nich, na przykład:

Strzyżenie męskie

Strzyżenie męskie dostępne w naszym salonie zapewnia profesjonalne i dopasowane do indywidualnych potrzeb cięcie włosów. Korzystając z najnowszych trendów i technik, gwarantujemy satysfakcję oraz świeży i nowoczesny wygląd dla każdego klienta.

Sombre i ombre

Odkryj techniki koloryzacji „sombre” i „ombre” w naszym salonie. Ombre tworzy wyraźny gradient koloru od korzeni do końcówek, podczas gdy sombre oferuje subtelniejsze, bardziej naturalne przejście tonów.

Koloryzacja włosów

Odśwież swój wygląd dzięki profesjonalnej koloryzacji włosów w naszym salonie. Oferujemy szeroką gamę odcieni i technik, aby idealnie dopasować kolor do Twojego stylu i preferencji.

Jeżeli zdecydujesz się na jednostronicową strukturę (onepage), prezentowane teksty z oferty będą harmonijnie się prezentować. Natomiast wybierając wielostronicowy format (multipage), masz swobodę w rozbudowywaniu treści na poszczególnych podstronach Oferty.

Podaj pełne dane kontaktowe

Klienci cenią sobie różnorodność środków komunikacji. Ułatw im kontakt, udostępniając różne dane kontaktowe, takie jak e-mail, telefon czy profile w mediach społecznościowych. Warto również rozważyć umieszczenie formularza kontaktowego, by dostosować się do ich indywidualnych preferencji.

Przykład:

Zwiększ wiarygodność – opinie zadowolonych klientów

Zanim klienci zdecydują się na wybór usługi, często szukają opinii innych. Umieszczając kilka opinii na swojej stronie, zbudujesz zaufanie do firmy, co przyciągnie więcej klientów do skorzystania z Twojej oferty.

Pokaż co oferujesz dodając portfolio lub galerię

Zdjęcia w jakości minimalnie FULL HD (1920×1080) umieszczone na stronie pozwolą Ci zaprezentować usługi w najwyższej jakości. Dobra wizualizacja podkreśli profesjonalizm i pozwoli potencjalnym klientom dokładniej zapoznać się z ofertą, co może przyczynić się do większego zainteresowania Twoimi usługami. Jeśli nie posiadasz zdjęć w dobrej jakości, zdaj się na specjalistów, którzy dobiorą odpowiednie z swojej bazy.

Potrzebujesz więcej inspiracji do tworzenia treści?

Zobacz przykładowe realizacje naszych copywritingów:

Copywriting o grze w padla

Copywriting dla gabinetu psychoterapii

Copywriting dla księgowej

Potrzebujesz strony internetowej?

Możemy ją dla Ciebie zrobić za darmo.

OPINIE KLIENTÓW

Ocena: 4.9 I 340 opinii