Leksykon stron internetowych

P – jak pozycjonowanie lokalne strony internetowej w Google

Pozycjonowanie lokalne pozwoli Ci zdobyć dobre pozycje w obszarze działania Twojego biznesu. Jeśli Twoja konkurencja działa w marketingu i prowadzi kampanię, to cena pozyskania klienta może być dość wygórowana. Pieniądze wydane na płatną promocję w Google bezpośrednio przekładają się na szybkie efekty, ale i szybkie spadki.  W SEO lokalnym jest zupełnie inaczej. Pozycjonując stronę internetową zyskujesz:

  • zoptymalizowane treści pod SEO,
  • zoptymalizowaną strukturę witryny,
  • zoptymalizowane grafiki,
  • rozbudowane linkowanie wewnętrzne,
  • linki zewnętrzne.

To wszystko po zakończeniu prac nie znika i przynosi efekty długofalowo – 24/7 – działając na automacie. Dlatego cyklicznie inwestując w pozycjonowanie lokalne, otrzymujesz stałe efekty, które z miesiąca na miesiąc rosną. Warto jednak pamiętać, że nie jest to proces natychmiastowy. Zanim pojawią się pierwsze efekty lokalnego SEO, może minąć nawet kwartał.